WITAMY W OPTYMISTYCZNEJ TĘCZOWEJ PIĄTCE ! ZAPRASZAMY DO ZAPOZNANIA SIĘ Z OFERTĄ NASZEGO PRZEDSZKOLA ! TO TUTAJ WSPIERAMY RODZICÓW W WYCHOWANIU OPTYMISTYCZNYCH, RADOSNYCH DZIECI !

Czcionka:

A+A-

Kontrast:

DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI

Publiczne Przedszkole nr 5 "Tęczowa Piątka" zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej aplikacji mobilnej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do aplikacji www.teczowapiatka.pl

 

Data publikacji strony internetowej: 2018-10-24

Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020-10-28.

 

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

 

Wymagania, które nie zostały spełnione:

  • filmy nie posiadają napisów dla osób głuchych (filmy zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej)
  • alternatywa w postaci tekstu (nie wszystkie pliki graficzne posiadają alternatywny tekst)
  • kontrast dla treści niebędących tekstem (nie wszystkie pliki graficzne posiadają kontrast)

 

Oświadczenie sporządzono dnia: 2020-03-30.

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

 

Skróty klawiaturowe:

  • na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki

Informacje zwrotne i dane kontaktowe:

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Ilona Grolik, adres e-mail: przedszkole5@teczowapiatka.pl . Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 77 4844121. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.

 

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu.

 

Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie późniejniż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej,aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

 

Dostępność architektoniczna

  1. Opis dostępności wejścia do budynku

Do budynku przedszkola prowadzi wejście główne od strony północno-zachodniej i wykonane jest z trzech stopni schodowych. Budynek posiada jeszcze dwa wejścia – jedno jest wyjściem ewakuacyjnym, natomiast drugie wykorzystywane jest przez dostawców towarów.

  1. Opis dostępności korytarzy, schodów i wind

W dwukondygnacyjnym obiekcie korytarze, schody oraz balustrady schodowe są zgodne z prawem budowlanym. W budynku nie ma wind. W obiekcie nie ma również toalet dla osób niepełnosprawnych.

  1. Opis dostosowań, na przykład pochylni, platform, informacji głosowych, pętlach indukcyjnych

Przy wejściu głównym brak jest podjazdu dla niepełnosprawnych i platformy schodowej. W obiekcie nie ma pętli indukcyjnych oraz systemów naprowadzających dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące.

  1. Informacje o miejscu i sposobie korzystania z miejsc parkingowych wyznaczonych dla osób niepełnosprawnych

Obok budynku przedszkola z prawej strony znajduje się parking. Miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych nie są wydzielone. 

  1. Informacja o prawie wstępu z psem asystującym i ewentualnych uzasadnionych ograniczeniach

Do budynku może wejść osoba z psem asystującym. Pies powinien być wyposażony w uprząż, natomiast osoba niepełnosprawna musi posiadać certyfikat potwierdzający status psa asystującego i zaświadczenie o wykonaniu wymaganych szczepień weterynaryjnych. Możliwość wejścia do budynku z psem asystującym nie zwalnia osoby niepełnosprawnej z odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez psa asystującego. Osoba niepełnosprawna nie jest zobowiązana do zakładania psu kagańca oraz prowadzenia go na smyczy.

  1. Informacje o możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online

W przedszkolu nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online.

Data dodania: 2020-04-01 22:01:37
Data edycji: 2020-10-28 22:37:47
Ilość wyświetleń: 834
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej